Loading...

Anıl Piyancı - Şöhretin Basamakları Mp3 indir

Anıl Piyancı - Şöhretin Basamakları mp3 indir
  • Dinleme: 1,036,955
  • 4:04
  • 320 kbps, 11,5 Mb
  • Tür: mp3
  • Şarkçı: Anıl Piyancı
Loading...

Şarkı Hakkında Yorumlar

A
Anıl Piyancı 2019-03-21T21:23:59.000Z
Spotify, Itunes ; a href="https://anilpiyanci.lnk.to/EAJOvEM">https://anilpiyanci.lnk.to/EAJOvEM/a>br />br />br />İnstagram: a href="https://www.instagram.com/anilpiyanci">https://www.instagram.com/anilpiyanci/a>br />br />br />Online Shop: a href="http://www.hollyhood.com.tr/anilpiyanci">http://www.hollyhood.com.tr/anilpiyanci/a>
m
mahmut111 anyazow 2019-06-19T08:59:41.000Z
👍👍👍👍👍
H
HAFIZ TALHA GENC 2019-06-18T23:54:35.000Z
Abi ne boktan bir şarkı , ne boktan bir nakarat . Midem bulandı
İlhan Çöçen 2019-06-18T06:58:30.000Z
SİKİMİN KEYFİME KALMIŞ AFFEDERSEM ARTIKKKKK. KIZLAR SENİN DAŞŞANI YESİNNNN
H
HNK 2019-06-16T12:34:57.000Z
Harika amk
E
Ebru Dilaver 2019-06-14T19:54:27.000Z
'ün para kadın şöhretin basamakları
M
MAMİ MAMİ 2019-06-13T18:35:06.000Z
Kadın bir obje değildir bir de bize cahil diyorsunuz.
F
Ferhat Akın 2019-06-13T09:17:24.000Z
sonunda 1 milyon olmuş o kadar dinledim
B
Bora AŞAR 2019-06-12T21:29:46.000Z
ᴳᵒᵈ b>PiyancI/b>
D
DuRBuNLu TeSTeRe 2019-06-12T10:41:12.000Z
"Şöhretin Basamakları" Dinlediğimi Belli Etmemeliyim !br />Kankam - Kanka Kızla Çıktınmı Sonunda ?br />Ben - Yok Bea !br />Kankam - Kimle Çıktın O Zaman Lan ALLAH'IN Kekosu ?br />Ben - Basamak'la Çıktım Bea .br />Kankam - Kapa "AMK" Kapa ... !br />del>---------LÜTFEN BEĞENMEYİ ESİRGEMEYİN +1 LEYİNDE "Anıl Piyancı" GÖRSÜN---------/del>
S
Samet Aydın 2019-06-10T18:21:04.000Z
Sen mükemmelsin kral adam ❣
Y
Yusuf Burak 2019-06-10T18:09:09.000Z
Çok güzel olmuş abi elerine ve dilerine salık
T
Toygar KRAL ELAZIĞ 2019-06-08T10:04:17.000Z
Replay br />a href="https://www.youtube.com/watch?v=rOwKvh32TWE&t=0m00s">0:00/a>br />a href="https://www.youtube.com/watch?v=rOwKvh32TWE&t=0m00s">0:00/a>br />a href="https://www.youtube.com/watch?v=rOwKvh32TWE&t=0m00s">0:00/a>
T
TÜRKÜN GÜCÜ 2019-06-07T20:56:02.000Z
hadi be 1 milyon olsun ( 2500. yorum )
E
Emir Sefa Sekmen 2019-06-06T05:46:04.000Z
Piyancı son zamanlarda sıçıyor
E
Ersin çagrı Uslu 2019-06-05T19:26:14.000Z
Piyancı 👋👋👋👋👋
M
METO Official 2019-06-05T06:28:28.000Z
bu parçaya klip çekmen gerek anıl abi açık ara efsane olmuş piyasadaki parçalardan.
N
Naime Osmankızı 2019-06-03T18:03:15.000Z
Artık bi klip lütfen piyancı
T
TÜRKÜN GÜCÜ 2019-06-02T16:44:18.000Z
Türkçe Rap neymiş lan :D ? Daha önce bu kadar iyi bir rap dinlememiştim... Eline sağlık Anıl Abi
A
Ata Atsan 2019-06-02T00:01:22.000Z
Autotune dersi nasıl verilir?