Loading...

Billie Eilish - wish you were gay (Audio) Mp3 indir

Billie Eilish - wish you were gay (Audio) mp3 indir
  • Dinleme: 21,205,086
  • 3:42
  • 320 kbps, 11,5 Mb
  • Tür: mp3
  • Şarkçı: Billie Eilish
Loading...

Şarkı Hakkında Yorumlar

R
Rita Lauderdale 2019-03-26T13:48:37.000Z
Wonderful video
G
GOLD ELECTRIC 2019-03-26T12:50:45.000Z
b>boy bullies me/b>br />Me: i wish you where gaybr />b>sings song to all people/b>
A
Amanda Roberts 2019-03-26T12:50:18.000Z
i love your music
E
Epic games Where games are epicness 2019-03-26T12:45:41.000Z
i like weeke
M
Manaia King 2019-03-26T12:33:37.000Z
a href="https://www.youtube.com/watch?v=yaJx0Gj_LCY&t=0m00s">0:00/a>
K
Ksme Millan 2019-03-26T11:53:20.000Z
Billie 🖤 br />Yesss she’s sooooo sick 🔥💥 br />👅
강혁주 2019-03-26T11:51:03.000Z
They can't understand my love. Can you understand my love?
C
Carla Chance 2019-03-26T11:29:38.000Z
I’m gay for Billie
V
VIOLET LUNAR 2019-03-26T11:26:57.000Z
You know whats my favorite part?br />br />b>THE 4 SOUND EFFECTS FJDKDKKFKEKD/b>
G
Gem S Lyn 2019-03-26T11:20:05.000Z
who’s better?br />br />br />billie:like👍br />eilish:comment💬
G
Gloria Jorquera 2019-03-26T11:03:30.000Z
i think it's unfair that people compare billie & avril. they are both unique in their own way ♥️
กนกวรรณ จริยวงศ์ 2019-03-26T11:03:10.000Z
Billie: "I just wanna wish you were gay"br />Me: b>looks at the thumbnail/b>
R
RetardsGaming 2019-03-26T10:53:45.000Z
No homo tho cuz we aint like that
D
Divine Wolf 2019-03-26T10:42:08.000Z
But I already am gay, well technically Bisexual😁😂br />Have a nice day fellow reader!😊💕
c
c0h0laautumnwoofers LMAO 2019-03-26T10:41:48.000Z
I'm REALLY excited for the music video 😍😍😍🥰🤩😍🥰🤩😍🥰😘😛😝😜😜😜😜😜😍😍😘😘
A
Alvin Ace Trinidad 2019-03-26T09:43:25.000Z
me:br />br />br />fan fiction writers: b>wish you were gay.mp3/b>
S
Sophia R. 2019-03-26T09:03:31.000Z
I woke upbr />I met Billiebr />I criedbr />I took a picture with herbr />br />Now cry because you didn't get to experience this
S
SANTS AZTLAN 2019-03-26T08:48:40.000Z
Damn I’m thinking about covering this it’s so good!!!!
P
Potatae Potatae 2019-03-26T08:15:42.000Z
b>*J.K.Rowling has entered the chat*/b>
Z
Ziling Zhen 2019-03-26T08:09:44.000Z
play @ 1.25 playback speed you won’t regret it....