Loading...

Faydee Ft.Hande Yener, Rebel Groove - Gravity - (Official Video) Mp3 indir

Faydee Ft.Hande Yener, Rebel Groove - Gravity - (Official Video) mp3 indir
  • Dinleme: 1,724,134
  • 3:33
  • 320 kbps, 11,5 Mb
  • Tür: mp3
  • Şarkçı: Poll Production
Loading...

Şarkı Hakkında Yorumlar

O
Ozal Eliyev 2019-06-19T09:34:14.000Z
İngilizce Şarkı Söyleniş Faydee ile guzel başarı guzel bi proje olmuş begeniyorum
f
fatmanur Aktuğ 2019-06-18T23:36:04.000Z
Way beee
A
Abdullah Yuksel 2019-06-18T09:35:36.000Z
Follomi follomi follomide sıçtın
E
Ela Sana bakınca fena 2019-06-17T20:03:12.000Z
Hangi cesaretli popçu bu kadar emek verip ingilizce sarki soylemek gibi eylemde bulundu bi altyapisi olmadan o kadar kendinden emin başarılı bi kadın ki iyiki tanisimisim iyiki senin gibi iyi işler yapan siradan olmayan popcularin olmasi güzel 🙏💙
A
AMATÖR SARKICILAR müzik 2019-06-17T08:29:33.000Z
Cidden çok güzel olmuş yurt dışını bile sallıyo yani başarılar Hande yener
m
merve Atik 2019-06-15T16:59:06.000Z
Süper şarkıı 😍 Hande Yener biraz İngilizce şiveyi kapsan var yaaa Türkiye de tutamayız seniii 👏 devaaaammıı gelsiiinnn. I faloowww u Faloowww u Haandooww
E
Eda eda 2019-06-14T22:07:41.000Z
Güzel yüzünü saklamış. Kaliteli bir kadın. Seviyorum
Çağlar Uzunali 2019-06-14T15:15:11.000Z
Klip Batum'da çekildi..
O
Osman Akerik 2019-06-12T07:20:01.000Z
Poll productıon, hande sayesinde ayakta duruyor aq
A
Açelya Yıldırım 2019-06-10T20:02:27.000Z
Olum 1 milyon ne ya şaka mısınız !
A
Afrikalı Masumiyet 2019-06-09T16:49:33.000Z
Handeciğim ilkin en sevdiğim şarkıcılar da olan faydee ile düet yaptığın için teşekürler ve böylelikle yerin nereye ait olduğu ortaya çıktı sesiniz çok uyumlu olmuş seni Enrique Iglesias ın yanında bekliyoruz 😘😘😊
şahin Elvin 2019-06-09T11:54:43.000Z
Hande sanki yillarin amerkan sarkicisi masallah
B
Barbara Velo 2019-06-07T20:48:36.000Z
🥰🥰❤️❤️❤️❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Özgür Kaldırımcı 2019-06-06T23:24:16.000Z
Ahahah Rebel Groove Mert Ekren mi ahaha Allah belanızı versin aahahaha
A
Ayka Ayka 2019-06-06T14:05:37.000Z
Hande Yenerin ses tonu Madonna'nın ve birazda Lady Gaga'nın ses tonuna benziyor.
K
Kelly Gun 2019-06-06T13:28:54.000Z
La Hande tualette niye yatıyon deli
M
M F Cakmak 2019-06-06T11:57:25.000Z
Niye bu kadar az dinlenmis
M
Mahinur özdemir 2019-06-06T10:54:42.000Z
❤❤❤
N
Nez TV 2019-06-05T19:32:39.000Z
Hande Yeneri çok severim her şarkısını hemen hemen ezbere bilirim ama yabancı şarkı konusunda kimse hadisenin eline su dökemez.
G
Gucci Gangg 2019-06-05T15:21:06.000Z
Good one